Tuesday, October 4, 2011

Spam Call?

Okey....who is this fucking retard?

...................03-95436410........................

Tiga hari berturut- turut dapat call dari nombor ni. Time Maghrib pulak tu. So sorry dude....aku punya phone slalu off time tu. It's charging time.

Dua tiga hari lepas aku ada nampak kat FB pasal SPAM CALL. Jadi aku pun godek- godek balik cari post pasal SPAM CALL ni. Hell yeah...JACKPOT!! Memang sama nombor phone tu.

Aku bernasib baik kerana aku berkawan dengan seorang kawan yang aku panggil beliau MR.GOOGLE. Aku try check this number. Macam- macam benda/komen yang aku tengok. Siap dapat map lagi. Kalau Mr. Google tu tipu, maknanya tipu la juga aku kat korang. Tapi apa hal sampai ke Ostolia perginya.

(klik untuk tumbesaran)

Aku tengok ramai lagi yang pernah kena. Ada yang sempat dan ada yang tak sempat jawab call tu. Yang sempat jawab tu mungkin diaorang tak charge phone time Maghrib dan yang tak jawab tu takut kot bank call mintak hutang ataupun off phone time charge.

Sorang tauke kedai phone pernah pesan, "Kalau lu mau itu bateri tahan lama, time charge, lu kasi off itu phone. Baru tahan lama maaaa...". Okey, pergi jahanam dengan tauke kedai handphone tu. Sekarang kita cerita tentang SPAM CALL kan?

Ada juga yang try call balik nombor tu, tapi tak dapat.

Jadi soalan aku,

Apa kejadahnya SPAM CALL ni?
Apa inzal si pemanggil ni dapat kalau kita jawab call tu?


Tolong sesapa jawabkan...



No comments:

Post a Comment