Thursday, November 10, 2011

Basikal Sperma dan ......



Benda yang dikayuh oleh Alan Dowden di atas ialah Basikal Sperma. Tengok dari bentuk pun kita dah tau kan? Basikal ini dimiliki oleh Seatle Sperm Bank.

Basikal sepanjang 3 meter ini berbentuk sperma gergasi dan ia direka khas untuk mengangkut sampel sperma. Ia direka sedemikian bagi menggalakkan kaum lelaki mendermakan sperma mereka

Menurut Dowden, misi penting dia bersama basikal tersebut adalah untuk mengangkut sampel dari Seatle Sperm Bank ke pusat reproduktif dan klinik kesuburan di kawasan sekitarnya.

"Kali pertama saya melihatnya, saya tidak pasti kenderaan jenis apakah ini. Setelah menyedarinya, saya tergelak besar", kata seorang penduduk.

'Kargo penting' itu diangkut dan disimpan di dalam tanki berbentuk sperma yang berisi nitrogen cecair di bahagian hadapan basikal berkenaan.

Ok..ini part yang paling best.
Pihak Seatle Sperm Bank dilaporkan membayar AS$60 (RM186.75) untuk setiap sampel sperma yang baik kualitinya.

SUMBER

==============================================================
OK...kepada kaum wanita, cukup sampai sini sahaja korang baca. Tulisan di bawah hanya untuk kaum lelaki. Kalau korang baca juga, korang adalah TAHI..!!!!
==============================================================
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sekali lagi nak pesan, kepada kaum perempuan tak payah nk skroll sampai bawah.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
OK harap tak ada perempuan yang baca. Kalau ada juga, dia adalah TAHI.

Apa yang aku nak ceritakan ini bukanlah sejenis MLM. Ini adalah bagaimana kita nak menjana duit tanpa perlu bekerja seperti seekor kerbau di sawah bendang. Aku ada 3 plan untuk korang semua. Pilih la plan mengikut kemampuan masing-masing.

Korang semua mesti boleh pakai kereta-kereta di atas satu hari nanti.
Tapi ingat....Jangan tamak haloba kelak merosakkan masa depan diri kita sendiri. Tapi apa yang saya nak beritahu di sini, semakin rajin, semakin kayalah korang akan jadi kelak. Sama seperti perniagaan lain, modal kecil untungnya kecil. Modal besar, untungnya besar.

Mari aku tunjukkan kira- kira secara kasar bagaimana anda boleh lakukannya!!!



Satu Hari Sekali Derma. (I know you can do it..keh..keh..keh..)

PLAN A (Untuk pesara kerajaan/swasta)

RM 186.75 untuk sperma yang bagus.

Seminggu bersamaan , RM 186.75 x 5 hari

Jadi sebulan RM 186.75 x (5 hari x 4 minggu) hari

RM 186.75 x 20 hari

Sebulan korang bole dapat RM 3735.00.
==============================================================

PLAN B (Untuk umur 35- 54 tahun)

RM 186.75 untuk sperma yang bagus.

Seminggu bersamaan , RM 186.75 x 6 hari

Jadi sebulan RM 186.75 x (6 hari x 4 minggu) hari

RM 186.75 x 24 hari

Sebulan korang bole dapat RM 4482.00.
=====================================================

PLAN C (Untuk lepasan SPM/ Universiti)

RM 186.75 untuk sperma yang bagus.

Seminggu bersamaan , RM 186.75 x 7 hari

Jadi sebulan RM 186.75 x (7 hari x 4 minggu) hari

RM 186.75 x 28 hari

Sebulan korang bole dapat RM 5229.00.
==================================================================

Tak perlu pinjam PTPTN.....
Tak perlu pinjam BANK.....
Tak perlu pinjam ALONG...
Tak perlu harapkan duit pencen...
Tak perlu cari DOWNLINE...

Bermodalkan kesihatan yang baik, korang tak perlu penat bekerja 8-5 tiap- tiap hari. Cuma hayun testis di rumah sambil menjana wang!!!

'TESTIS'MONI

En. Agus (Pesara)
Setiap bulan saya sering diburu Along akibat hutang keliling pinggang. Mana saya ada duit nak bayar bunga yang agak tinggi. Nak harapkan duit pencen, berapa lah sangat yang saya dapat. Kereta saya sering disimbah cat kaler pink dan merah. saya hidup dalam ketakutan. Tetapi setelah mengikuti projek "SATU HARI SEKALI DERMA" ini, hidup saya bertambah ceria. Segala hutang telah selesai. SEKARANG KORANG NAK JOIN KE TAK NAK?

En. Budi (Kakitangan swasta)
Dengan pendapatan yang saya perolehi dari projek ini, saya kini mampu membeli Pizza Hut dan KFC tanpa mengira hari kepada anak- anak saya. Kalau tidak, entah-entah saya dah hantar mereka ke rumah kebajikan.

Adik Khai Ryan (Pelajar)
Orang selalu kata 'Duit tidak boleh membeli kebahagiaan.'. Tahukah anda ibu bapa saya selalu bergaduh pasal duit. Penceraian juga adalah disebabkan oleh ketiadaan wang. Bagaimana saya nak suruh ibu bapa saya belikan saya Chiken Rice Linda Onn kalau tak ada duit. Jadi untuk tidak menyusahkan kedua ibu bapa saya, saya join projek ini. Sekarang saya mampu makan Chiken Rice Linda Onn sendiri tanpa ajak kedua ibu bapa saya. Saya juga sudah mampu pakai motor besar berbanding kapcai satu ketika dahulu. Ayuh sertai saya jika inginkan motor besar.
DAHULU SEKARANG

Pn. Salmah
Dulu kehidupan saya amat bosan. Saya hanya suri rumah biasa. Suami pula hanya bekerja sendiri membaiki TV dan radio di rumah. Saya bangun awal pagi, masak breakfast untuk suami dan hantar anak ke sekolah. Tengah hari saya tak tahu nak buat apa, saya akan tonton cerita Miss Tres Hermanes. Setiap malam saya akan disetubuhi suami. Saya juga manusia biasa. Saya perlukan tidur yang cukup tanpa diganggu oleh suami setiap malam. Setelah diperkenalkan oleh seorang rakan tentang projek ini, saya tak berlengah lagi. Saya menyuruh suami saya join projek ini. Sekarang saya hidup senang lenang. Suami saya pun tak lagi buat kerja repair TV dan radio. Tidur saya tidak terganggu lagi setiap malam kerana suami saya 'puas' bekerja.

JADI APA YANG KORANG TUNGGU LAGI?????????

Jangan membazir. Baik korang join "Satu Hari Sekali Derma". Let's DU-IT.

D- doa
U- usaha
I- istiqamah
T- TIPU...!!!


Untuk maklumat lanjut, sila kunjungi, http://seattlespermbank.com/


****************************SELAMAT MENDERMA**********************

1 comment: